BilagPilot

Hvordan kobler jeg fra Tripletex?

Koble fra Tripletex hvis byrået ikke lenger skal importere, synke eller sende dokumenter.

Oppdatert 22. juni 2026

En administrator kan koble fra Tripletex fra integrasjonsinnstillingene.

Når Tripletex kobles fra, fjernes lagret employee token og aktiv session token fra BilagPilot. Tripletex-selskapene markeres som utilgjengelige, og ny import, synk og sending stopper til integrasjonen kobles til igjen.

Før frakobling

  • Kontroller at det ikke ligger dokumenter som må sendes til Tripletex.
  • Last ned filer manuelt hvis de må behandles uten integrasjonen.
  • Avklar internt om historikk i BilagPilot skal beholdes eller slettes etter byråets rutiner.

Slik gjør du det

  • Åpne dashboardet og gå til Innstillinger → Integrasjoner.
  • Finn Tripletex-panelet.
  • Velg Koble fra.
  • Bekreft at synk og sending til Tripletex skal stoppes.
  • Kontroller at panelet viser Koble til Tripletex hvis integrasjonen skal kobles på igjen senere.

Frakobling sletter ikke historikk som allerede er lagret i BilagPilot eller dokumenter som allerede er sendt til Tripletex.

Relaterte artikler